OnCity中山网络社区 论坛 饮食男女 阳江之旅8-6
查看: 12223|回复: 29
go

[觅食分享] 阳江之旅8-6  

Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

在线时间
667小时 
威望
7896  

分享到微信
分享到: 分享到QQ空间   
发表于 7 天前 |显示全部帖子
好耐唔去阳江玩,好多朋友都话好坑爹,,事实上真系好坑爹啊,D海鲜贵过系中山买。。。。。不过个边看日出又真系几靓,好大一个咸蛋啊。。。哈哈哈。。。。走个日就去左个朋友既大排档吃饭,全海鲜(2围台)先吃左1800,抵过系阳江既市场买啊。。第一日去到就只有系别墅度烧烤啦 微信图片_20180810164326.jpg


微信图片_20180810164332.jpg


微信图片_20180810164336.jpg


微信图片_20180810164341.jpg


微信图片_20180810164346.jpg


第二日5点就去稳定个靓位看日出,好正啊。。。 微信图片_20180810164314.jpg


微信图片_20180810164309.jpg


微信图片_20180810164303.jpg


呢餐系准备回程既海鲜餐,系个朋友度吃,价格都可以,个海胆炒饭超正啊。。。 微信图片_20180810164249.jpg


微信图片_20180810164320.jpg




猜您喜欢:

    最近浏览

    已有 1 人评分威望 OC币 收起 理由
    kainralf + 5 + 5 劳动奖励

    总评分: 威望 + 5  OC币 + 5   查看全部评分

    Rank: 32Rank: 32

    在线时间
    1927小时 
    威望
    19482  
    发表于 7 天前 |显示全部帖子
    咁嘅海鲜餐要1800蚊

    Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

    在线时间
    777小时 
    威望
    8216  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    你系未比人稳笨,900蚊衣d送,上年去海陵岛恒大附近吃先300几

    Rank: 56Rank: 56Rank: 56Rank: 56Rank: 56

    在线时间
    6408小时 
    威望
    58601  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    咁嘅海鲜餐要1800蚊

    土豪到有仔过分

    Rank: 25Rank: 25Rank: 25Rank: 25

    在线时间
    2144小时 
    威望
    15273  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    呃。。真心觉得贵。不过,暑假嘛,夏天嘛。。我都系中意错峰去

    Rank: 32Rank: 32

    在线时间
    2175小时 
    威望
    18268  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    回复 sunny_11 的帖子

    早两日去下川岛食得好过你个D都系500多D一餐

    Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

    在线时间
    667小时 
    威望
    7896  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    回复 sunny_11 的帖子

    系2围台啊

    Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

    在线时间
    667小时 
    威望
    7896  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    回复 1370235169 的帖子

    我地系2围大台噶!

    Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

    在线时间
    667小时 
    威望
    7896  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    回复 youpk2003 的帖子

    条鱼都成百几文斤,海胆饭换大都要200/个啊

    Rank: 32Rank: 32

    在线时间
    1927小时 
    威望
    19482  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    回复 bbcenshuhua 的帖子

    2围大台都唔值果个价钱啰

    Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

    在线时间
    761小时 
    威望
    10063  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    900蚊一围比人稳笨拉

    Rank: 32Rank: 32

    在线时间
    7819小时 
    威望
    23405  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    成千蚊一围吃D甘野叫抵?呵呵

    Rank: 19Rank: 19Rank: 19Rank: 19

    在线时间
    667小时 
    威望
    7896  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    回复 botamami 的帖子

    你有无看清楚啊,系2围台啊

    Rank: 32Rank: 32

    在线时间
    7819小时 
    威望
    23405  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    回复 bbcenshuhua 的帖子

    米9百几成千蚊一围啰,你冇看清楚个咩

    Rank: 32Rank: 32

    在线时间
    2635小时 
    威望
    23553  
    发表于 6 天前 |显示全部帖子
    1800蚊两围先吃呢D野就有点过份了
    你需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

    广告服务|联系我们|业务QQ:1410042382 , sysop@oncity.me|Archiver|OnCity 社区网 ( 粤B2-20040775号 )

    GMT+8, 2018-8-17 15:29 , Processed in 0.040386 second(s), 15 queries , Memcache On.

    Powered by OnCity.cc X1.5

    © 2000-2017